Успіх VEKA – якість, перевірена часом

Існуючу економічну ситуацію в Україні важко назвати сприятливою. Все більше фірм скорочують витрати, знижуючи якість продукції і економлять на персоналі. І разом з тим знаходяться компанії, які навіть в непростих умовах демонструють сталий розвиток, впевнене зростання і розширення своєї ринкової частки. Експерти з’ясували чотири складових успіху одного з яскравих представників таких компаній — концерну VEKA.
Успішні компанії можна зустріти в різних галузях, вони можуть мати різні організаційні структури і форми власності. Але їх об’єднує одне — це ефективне управління, якісний менеджмент, які проявляють себе у всіх сторонах життя фірми. Яскравим прикладом такого розвитку є компанія VEKA — один зі світових лідерів в області розробки і виробництва високоякісних ПВХ-профілів для віконних та дверних конструкцій.
Якість продукції VEKA
Про свою відданість високій якості говорять всі без винятку підприємства — не зустрінеш жодної презентації, автори якої говорили б: «У нас посередня якість, але що ви хочете за такі гроші?». Але будь-яке твердження має бути обґрунтованим і підкріпленим, інакше воно буде голослівним.
Теза VEKA про вірність якості підтверджується вибором стандартів, за якими компанія виробляє свою продукцію. По-перше, це німецький стандарт якості RAL, причому найвищий його сегмент — RAL-A. По-друге, це управлінський стандарт DIN ISO.
У той час, як більшість компаній шукають «антикризову терапію», погіршуючи свою продукцію, позиція концерну залишається безкомпромісною, а продукти — товарами вищої якості без застережень, що відповідають найвимогливішим стандартам.
Окремої згадки варті екологічні рішення. Здешевлення продукту часто досягається зниженням якості основних комплектуючих та вихідних компонентів. Це підвищує різні ризики, в тому числі й екологічні.
Для VEKA питання екологічності є одним з найбільш важливих та принципових: всі компоненти проходять ретельний контроль і відповідають найсуворішим міжнародним стандартам. Компанія стала першим екструзійним підприємством, яке розробило і упровадило в Європі технологію ресайклінгу старих ПВХ-вікон, суттєво знизивши тим самим навантаження на навколишнє середовище.
Широкий асортимент VEKA
«Просто профілів» і «просто вікон» не буває. Вікна та двері виробляються для різних цілей, і призначені для експлуатації в різних умовах під різними навантаженнями і впливами.
Під час рецесії попит на товари і послуги першої необхідності знижується. На це можна реагувати по-різному: можна скаржитися на життя, можна спробувати пересидіти «всі ці складності», можна здешевлювати свою продукцію… А можна, навпаки, урізноманітнити свою продуктову лінійку, зробивши її більш гнучкою. Адже криза — це не час для смутку, а час пошуку нових рішень.
Вивчаючи потреби споживача, виробник може краще зрозуміти, що першому потрібно. Таке розуміння дає можливість коригувати асортимент, не знижуючи при цьому якість.
Цікаво, що кризові явища в економіці практично не торкнулися дорогий сегмент, що дало підприємству привід активно просувати преміальні продукти — наприклад, системи панорамного скління VEKASLIDE, які зараз продаються навіть краще, ніж в «ситі» докризові роки.
Активне інноваційне просування VEKA
Зменшення маркетингових бюджетів є одним із найбільш помітних симптомів реакції на кризу з боку багатьох підприємств. VEKA надходить інакше. Компанія концентрує свої зусилля на те, щоб зробити своє просування як можна більш адресним, максимально скоротивши «порожні прогалини».
На практиці це означає — ретельний аудит всіх каналів комунікації, і одночасно розвиток інструментів, так званих «нових медіа». Наприклад, компанія тільки за два останніх роки представила своїм партнерам і споживачам нові цифрові продукти: програму «Каталог VEKA» і додаток «Замірник вікон». І це тільки початок.
Свою присутність в світі Інтернет-технологій компанія постійно розширює та вдосконалює, розробляючи нові інструменти не тільки для себе, але і для своїх партнерів. Це шаблони сайтів і додатків, прототипи посадкових сторінок і оптимізація всіх інструментів для використання інформації в середовищі соціальних мереж та інтерактивних медіа. Все це дозволяє залучити нові сегменти різних цільових аудиторій, і істотно підвищити ефективність маркетингових вкладень.
З професіоналами – професійно
Працюючи зі своїми «традиційними» споживачами, VEKA розвиває і порівняно нові напрямки. Наприклад, працює з цільовою аудиторією професійних будівельників, архітекторів і проектувальників. Строго кажучи, зовсім новою ця аудиторія не є, але зараз комунікація з нею вийшла на принципово інший рівень.
Фахівці компанії розробили цілу серію електронних бібліотек вузлів примикань, підготували кілька довідкових видань з проектування і розрахунку світло-прозорих конструкцій, сформували ряд посібників з проектування та монтажу. Збільшується і кількість інформаційних конференцій, семінарів для архітекторів і проектувальників.
Іншими словами, робиться дуже багато для того, щоб будівельне спів-товариство знало системи VEKA і використовувало експертизу концерну в області скління, сформовану десятиліттями роботи на різних ринках.
Я ще з дитинства знаю про VEKA, у нас в будинку стояли ці вікна, та я памятаю, що вони булі дійсно чудові. Не пропускали зайвий шум та не дивлячись на пору року, завдяки ним, в нашому домі завжди була майже одна температура. Зараз я живу вже в іншому місті та в моєму будинку також стоять вікна VEKA. І меня дуже радує, що їх якість залишається незмінною на протязі всіх цих років. Крім того, як я дізналазь із цієї статті, вони тільки покращують якість своєї продукції.